środa, 23 kwietnia 2014

Najwyższa pora wracać

Mam ochotę napisać, że czas zbyt szybko leci i nie sądziłam nawet, że tak długo mnie tu nie było, ale mijałabym się wtedy z prawdą. Przez cały okres mojej nieobecności zdawałam sobie z niej sprawę i za każdym razem gryzły mnie wyrzuty sumienia. Cóż ja się będę tłumaczyć, że miałam dużo pracy, że udało mi się w końcu wyjechać na upragniony urlop, że zaległości blogowe zmieściłyby się dziś na sporym stosie i to przypominało mi tylko o tym, o jak wiele recenzji jestem do tyłu. Nie wiem, czy uda mi się nadrobić wszystkie książkowo-filmowe zaległości, ale z tego miejsca i na dodatek w Światowy Dzień Książki obiecuję, że postaram się przynajmniej być na bieżąco.

Tymczasem zapraszam Was na mini kolaż z moich marcowo-kwietniowych wakacji w Maroko. Więcej zdjęć już niebawem w cyklu fotograficznym.


41 komentarzy:

  1. Fajnie, że jesteś spowrotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :)
    Ja też lada dzień wyjeżdżam i mój blogowy świat na kilka tygodni pójdzie w drugi plan i będzie troszeczke zaniedbany. Niestety takie życie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wracasz i czekam na więcej zdjęć. Wygląda na to, że w tym roku przerabiamy te same klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że wróciłaś! Brakowało mi Twoich tekstów i świetnych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj ponownie. Widzę na podstawie kolażu twoich zdjęć, że wyjazd się udał i to nadzwyczaj dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że wracasz :) Zdjęcia zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Maroko? Super! Bardzo chcę tam pojechać, a szczególnie do tego niebieskiego miasta:) Czekam na zdjęcia i wypatruję kolejnych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, szykuje się piękna seria zdjęć. Mam nadzieję, że sporo ich pokażesz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, to Maroko było powodem twego zniknięcia.?
    Kolaż cudny z tą swą żywą kolorystyką.
    Czekam na więcej a sama zapraszam Cię do oglądnięcia moich postów związanych z wyprawa do Rzymu.

    OdpowiedzUsuń
  10. To musiał być piękny wyjazd... kto pisałby notki na blogu, kiedy może zwiedzać Maroko?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serio?..... o matko, ale Ci zazdroszczę...!!!!!!! :) Szczęściara z Ciebie. Czekam na kolejną porcję fotek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, Maroko... :) Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe zdjęcia i naprawdę ciekawy blog. Czekam na nowe recenzje i więcej zdjęć :)

    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia (zwłaszcza kot!) :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ to musiały być cudowne wakacje! czekam na więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. SALAM z maroka ,Piękne zdjęcia .pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  17. I was looking for essential information on this subject. The information was necessary as Im about to launch my very own portal. Thanks for providing a lacking link in my business. Anyway, in my language, there usually are not much good source like this.
    Can I make a suggestion? I feel youve bought one thing good here. However what in case you added a couple links to a web page that backs up what youre saying? Or maybe Sarah Berger

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...