czwartek, 4 października 2012

Stos nr 3 i moja psia modelka


Wygrane w konkursach:
"KLUG" Kasper Bajon
"MIŁOŚĆ ZA KILKA WŁOSÓW" Mohammed Mrabet

Napotkane w księgarni w promocyjnej cenie:
"44 SCOTTLAND STREET" Alexander McCall Smith - pierwsza część serii tak polecanej przez blogerów, że nie mogłam się oprzeć

Promocja w jednej z księgarń internetowych:
"OSTATNIE FADO" Iwona Słabuszewska-Krauze - zakupiłam zachęcona recenzją na blogu Achy-ochy...z książką
"BIAŁA JAK MLEKO, CZERWONA JAK KREW" Alessando D'Avenia - czytałam wiele pochlebnych opinii na temat tej książki, choć ostatnio natknęłam się również na mniej pozytywne

Wymiany na portalu Finta.pl:
"INSEKT" Claire Castillon - do jej pobrania skłoniła mnie recenzja na blogu Mowa Liter
"PIÓROPUSZ" Marian Pilot - czyli kontrowersyjny zwycięzca nagrody Nike
"MIŁOŚĆ PEONII"  Lisa See - kolejna blogowa rekomendacja, tym razem u Beartiz

Dodatek do miesięcznika National Geographic:
"PODRÓŻUJ, MÓDL SIĘ I KOCHAJ" Beata Pawlikowska


49 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa zwłaszcza "Pióropusza". Sama się za niego zabieram niespiesznie, mam wątpliwości czy wygrał słusznie...
    Czekam na recenzje!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ogromnie ciekawa tej książki. Lubię przeróżne słowotwórcze wariacje w literaturze, a takie podobno w "Pióropuszu" są :)

      Usuń
  2. Psica przyćmiewa urodą stosik :) Cudna jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech jakby było pięknie, gdyby któryś z moich kotów kiedyś tak ładnie ustawił się do zdjęcia z książkami... Ze stosiku najchętniej porwałabym ... wszystko poza panią Pawlikowską, ktora niestety kompletnie do mnie nie trafia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja psinka nie zawsze bywa tak pokorna, ale do pozowania do zdjęć już zdążyłam ją przyzwyczaić :)

      Usuń
  4. chcę przeczytac Pióropusz, psinka mądra, pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoją modelkę :) A z książek, które przedstawiłaś, znam "Miłość Peonii" i "Białą jak mleko, czerwoną jak krew".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza modelka. Czy tylko ja widzę, jak z przekorą pochyla się nad Twoim stosem? Zapewne zastanawia się, czy gdzieś pomiędzy kartkami, nie ukrył się jakiś przysmak :) Albo myśli: stos celulozy, a tyle szumu! :) Ja sobie myślę: cudowne pozycje, a szczególnie Lisa See, którą chcę poznać od dawna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze widzisz, rzeczywiście się nad nim pochyla i zastanawia się pewnie co też jej pani znowu wymyśliła. Niemniej siedzi bardzo grzecznie póki nie skończę mojej "sesji zdjęciowej", a potem prowadzi mnie do szafki ze smakołykami :)

      Usuń
  7. Widzę, że dodatek do NG rządzi w tym miesiącu. Zaplanowałam go sobie na najbliższy weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  8. książki żadnej nie miałam okazji czytać :) ale modelka rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę trudno orzec co piękniejsze - czy książki, czy pies... Pomimo miłości do książek, chyba jednak psia modelka mnie jednak bardziej urzekła. Marzy mi się psi towarzysz, ale wiem, że w najbliższej przyszłości pomysł ten jest raczej nierealny. Ale gdyby już, to west highland white terrier byłby jedną z ras, które brałabym pod rozwagę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam tę rasę. To uroczy przytulas, jednak nie pozbawiony charakteru :)

      Usuń
  10. Modelka urocza.
    Mam i czytałam "Ostatnie fado" i ksiązka ta pozostanie w moim zbiorze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety żadnej książki nie czytałam i chętnie coś o nich poczytam.
    śliczny ten piesio :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. "Biała jak mleko, czerwona jak krew"
    dużo słyszałam o tej książce i to całkiem pochlebnych opinii. Dlatego, tej jestem ciekawa i czekam na recenzję :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piesek jest po prostu cudowny!!:) Co do stosu to o białej jak mleko też dużo dobrych recenzji czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna psinka, taka pocieszna:) Stos również ładny. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne zdjęcia, modelka genialnie się spisała :)
    "Miłość Peonii" gorąco polecam, bardzo mi się podobała ta powieść.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piesek odwraca uwagę czytelników bloga od zawartości stosika:P całą skupia na swojej wdzięcznej postaci:). Pozdrawiam i życzę miłej lektury:).

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezly stosik. Szczegolnie do gustu przypadla mnie 44 Scotland Street, wiec postaram sie poszukac tej ksiazki i przeczytac w wolnej chwili :) Poki co zycze milej lektury i czekam na Twoje recenzje :)

    Pozdrawiam!

    P.S. Fajny piesek, ale to juz kiedys mowilem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna modelka :)

    Z Twojego stosu poza "Miłością Peonii", znam "44 Scotland Street", do tej pory przeczytałam trzy tomy i każdy jest świetny, idealna lektura na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką też miałam nadzieję kupując pierwszą część :)

      Usuń
  19. Życzę Ci przyjemnej lektury! Jestem ciekawa czy spodoba Ci się proza Claire Castillon:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pilot to mój idol ;) Ciekawe, jak Ci podejdzie jego książka :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Książki masz bardzo ciekawe, co prawda czytałam tylko "Biała jak mleko, czerwona jak krew", ale o niektórych dużo słyszałam i wierzę, że będziesz miała frajdę z czytania, jednak Twój stosik przebija Twój psiak, który jest boski :). Takie pieseczki mogłabym non stop ściskać i kudłacić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Modelka rzeczywiście ekstra. I piękny stosik :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy stosik, czekam na recenzję. Szczególnie "Biała jak mleko, czerwona jak krew" :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stos świetny, ale wzrok uciekał mi w stronę cudownej psinki:))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Co tam książki, modelka najlepsza! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Modelka przecudnej urody:)
    Z ksiazek najabardziej ciekawi mnie Lisa See oraz "Pioropusz".
    Bede wypatrywala Twoich opisow wrazen po lekturze.
    Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe tytuły. Miłego czytania :) A psiunia słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piesa jest przepiękna i widać że miło się w nią wtulić. Książki również piękne. Mam nadzieję ze spodoba Ci się "44 Scotland Street" mnie zauroczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję wygranych w konkursach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście nie będę oryginalna jak napiszę, że modelka wybitny tap madl. Jednak z książek to najbardziej bym czekała na jakąś opinię na temat "Insektu" Claire Castillon

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny stosik, dodatkowo uroku dodaje puchata psinka :)
    Książkę pierwszą z góry zgarniam ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny pies :)
    stosik przyjemny.
    miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  33. Czytałam "Miłość Peonii" i miło wspominam tę książkę, historia bardzo mnie zainteresowała.
    Cudna ta psica ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie właśnie "Miłość Peonii" interesuje najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oooo widzę kilka pozycji, które sama mam w domu :) A psina cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaka śliczna psina! Miłego czytania :) Czekam na recenzję książki BIAŁA JAK MLEKO, CZERWONA JAK KREW :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Moje dziecko dałoby się pokroić za to, żeby mieć takiego pieska (suszy nam o to głowę już od dawna), a ja dałabym się pokroić za te książki :)
    Miłej lektury i oczywiście niecierpliwie czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna ta Twoja modelka - urocza i jaka fotogeniczna! Mój psiak pewnie nie zachowywałby się tak grzecznie w otoczeniu książek.
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowny stosik i modeleczka <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...